Τρίτη, 27 Μαΐου 2014

ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ TOYOTA YARIS

Εδώ και 1 μήνα το yaris μου αναπαύεται στο συνεργείο.

Το πρόβλημα δεν είναι μόνο τεχνικό αλλά κύρια διαχειριστικό.

Αυτοκίνητο αγορασμένο καινούργιο να χρήζει στην 4ετία 2 φορές επισκευή κινητήρα, που ακούσθηκε.

Ζήτησα την πλήρη αντικτάσταση του κινητήρα αλλά μάταια. (Το αυτοκίνητο είναι ακόμη στην εγγύηση)

 Υποχώρησα τελικά γιατί χρειάζομαι το αυτοκίνητο και δεν έχω χρόνο και διάθεση πια να το κυνηγήσω.

Εχω όμως υποχρέωση να το δημοσιοποιήσω.

Παρακάτω τα mail που ανταλλάξαμε.

Τα συμπεράσματα δικά σου ταξιδιώτη του διαδικτύου.

Το 1ο μου mail στην εξυπηρέτηση πελατών της Τoyota

"ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΤΟ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΕΝΑ TOYOTA YARIS 1.33 ΜΟΝΤΕΛΟ 2010 ΜΕ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΙΜΟ 7664 ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΟΤΑ ΅ΝΕΟΣ ΚΗΦΙΣΣΟΣΆ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ.

ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΙΑ ALFA ROMEO 156 TOY 2005. ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΕ ΔΕ ΕΝΑ FIAT PUNTO 75 TOΥ 1997 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΤΙΚΑΣΤΑΘΗΚΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 180.000 ΧΛΜ  
ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 40.000 ΧΛΜ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΚΤΗΣΗΣ, ΟΛΗ ΤΟΥ Η ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ  ΝΕΟΣ ΚΗΦΙΣΣΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΕΤΗΣΙΑΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ - ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΠΙΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ - ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ  ΩΣΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΕ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΧΩ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ.
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΕ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΗΝ  ΕΥΧΡΗΣΤΙΑ, ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΥΝΩΝΥΜΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΤΟΥΟΤΑ
ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΕΔΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΕΠΑΝΝΕΙΛΗΜΕΝΑ ΤΗ ΘΕΤΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΗΣ ΤΟΥΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΤΟΥΟΤΑ ΝΕΟΣ ΚΗΦΙΣΣΟΣ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΓΙΑΤΙ  ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΤΑΙ.

ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΡΑ:
2 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΝΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ 18.000 ΧΛΜ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.. 
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΟΤΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΕΚΚΙΝΗΣΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΙΓΟΗΜΕΡΗ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝΕ ΣΑΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ, ΜΕ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ, ΘΟΡΥΒΟ ΚΑΙ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ.
ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΔΗΛΩΣΕ ΤΟΣΟ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΟΣΟ ΚΑΙ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΗΣ  ΤΟΥΟΤΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΣΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ  ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ  ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

ΕΞΕΦΡΑΣΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 2 ΕΤΩΝ KAI 18.000 ΧΛΜ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΟΤΙ  ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ.
ΟΙ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΜΦΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΤΟΣΟ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΗΣ ΤΟΥΟΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΤΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ.
ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΗΝΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΑΙ  ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥΣ ΦΡΟΝΤΙΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΅ΣΤΡΩΣΙΜΟΆ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΧΕ ΕΠΙΛΥΘΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΦΕΤΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ, ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΕΚΚΙΝΗΣΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΠΑΝΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ.

ΣΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΤΑΘΗΚΕ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΦΟΥ ΕΛΕΓΧΘΕΙ Η ΣΤΑΘΜΗ ΤΟΥ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟΥ (ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΘΕΜΑ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΛΑΔΙΟΥ) ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΙΩΘΗΚΕ ΜΕΤΑ ΤΗ  ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 5 ΠΕΡΙΠΟΥ ΛΕΠΤΩΝ.

ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΔΗΓΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ ΝΕΟΣ ΚΗΦΙΣΣΟΣ  ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 25/4  ΟΠΟΥ ΑΦΟΥ ΕΞΕΤΑΣΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΕ ΕΚ ΝΕΟΥ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ - ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΦΟΡΑ - ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΟΤΕΡΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΣ ΤΟΥΟΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΛΛΑΧΘΕΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΒΡΕΘΕΙ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ ΚΑΤΑ ΤΟ ΛΥΣΙΜΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.

Η ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΛΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΜΟΥ ΚΑΘΩΣ Η ΕΠΑΝΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΛΗΘΕΥΕΙ ΤΟΝ ΑΡΧΙΚΟ ΜΟΥ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟ ΟΤΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΗΤΑΝ  ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΣ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΑΛΛΑΧΘΕΙ  ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ (ΚΟΡΜΟΣ + ΚΑΠΑΚΙ) ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ.. ΑΥΤΗ Η ΛΥΣΗ ΘΑ ΠΡΟΦΥΛΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΥΤΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΕ ΛΥΣΙΜΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΘΟΥΝ ΑΣΚΟΠΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΥΡΕΣΗ ΛΥΣΗΣ ΑΠΟΔΕΚΤΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 2 ΠΛΕΥΡΕΣ.
ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΤΑΝ ΔΕΙ ΟΤΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΑΘΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ? ΤΙ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΣΤΗ ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΥΠΟΣΤΩ?

ΩΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ  ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΕΛΛΟΧΕΥΕΙ Η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΑΣΤΟΧΙΑΣ. 
Η ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ  ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ.

ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΜΕ ΑΛΛΟΝ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ  ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑ ΣΑΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΕΚ ΝΕΟΥ  ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΩΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ ΗΤΟΙ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ 6 ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ. 

ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΕΠΙΦΥΛΛΑΣΟΜΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΝΟΜΙΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΡΟΤΙΘΕΜΑΙ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΩ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΘΑ ΕΞΑΡΤΗΘΕΙ ΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΘΕΙ ΕΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΟ Η ΕΝΑΣ ΕΠΑΙΝΟΣ."


Η απάντησή τους:

Αγαπητέ κύριε

Σας ευχαριστούμε για το μήνυμά σας το οποίο και διαβάσαμε με ιδιαίτερη προσοχή.

Λυπούμαστε για την όχληση που έχει δημιουργηθεί.

Κύριο μέλημα της εταιρίας μας είναι οι κάτοχοι των αυτοκινήτων ΤΟΥΟΤΑ να οδηγούν απρόσκοπτα και έχοντας απόλυτη εμπιστοσύνη τόσο στα αυτοκίνητα ΤΟΥΟΤΑ όσο και στις υπηρεσίες του Εξουσιοδοτημένου Δικτύου μας.

Το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο ΤΟΥΟΤΑ εφαρμόζει πιστά τις οδηγίες που παρέχονται από τον κατασκευαστή ώστε τα αυτοκίνητα ΤΟΥΟΤΑ, ακόμη και κατόπιν μίας επισκευής, να πληρούν τα αυστηρά κατασκευαστικά πρότυπα.

Σας ενημερώνουμε ότι βάσει της διάγνωσης του Εξουσιοδοτημένου Εμπόρου & Επισκευαστή ΤΟΥΟΤΑ, Νέος Κηφισός ΑΕΕΑ, υπάρχει διαθέσιμη βελτίωση από τον κατασκευαστή, η οποία και σας έχει προταθεί.

Ως εκ τούτου το αίτημά σας για αντικατάσταση κινητήρα δεν μπορεί να γίνει δεκτό καθώς δεν συντρέχουν λόγοι προς αυτή την ενέργεια.

Αναφορικά με την ανησυχία σας για την μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου σας, η δική μας εμπειρία στο χώρο του αυτοκινήτου δεν επιβεβαιώνει τον ισχυρισμό σας.

Η αξία ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου καθορίζεται κατά κύριο λόγο από το ενδιαφέρον της αγοράς καθώς και την συνολική κατάστασή του.

Επισκευές που έχουν συντελεσθεί από Εξουσιοδοτημένους Επισκευαστές ΤΟΥΟΤΑ, εφαρμόζοντας τις οδηγίες της κατασκευάστριας εταιρίας, δεν μεταβάλλουν την μεταπωλητική αξία ενός αυτοκινήτου..

Παραμένουμε πάντα στη διάθεσή σας.


To 2o μαιλ μου:

Αγαπητή κυρία

Λυπάμαι πραγματικά για την απάντησή σας, δεν είναι αυτή που περίμενα.

Οι διαβεβαιώσεις που μου δίνεται για την επισκευή του αυτοκινήτου τις έχω ξανακούσει προ διετίας και διαψεύσθηκαν οικτρά μιας και το πρόβλημα επανεμφανίστηκε. 

Και αυτό συμβαίνει διότι μου πουλήσατε ελλατωματικό προιόν. Διότι τι άλλο είναι ένας κινητήρας που κάθε διετία απαιτεί γενική επισκευή και αλλαγή του μπλοκ? 

Και είναι εν γνώση σας το πρόβλημα διότι έχετε και συγκεκριμένες τεχνικές οδηγίες  για το πως θα το αντιμετώπισετε οι οποίες αστόχησαν ήδη μια φορά και υποτίθεται ότι τώρα επανέρχεστε με βελτιωμένες.

Δεν μου είπατε όμως όταν αγόρασα το αυτοκίνητο της εταιρείας σας με τον ελλατωματικό κινητήρα ότι θα κάνετε πειραματισμούς οι οποίοι θα μου στοιχίζουν σε ταλαιπωρία, χρόνο, και εκνευρισμό και τους οποίους μετα την παρέλευση της εγγύησης θα κληθεί να πληρώσει ποιός? Αυτός που πίστεψε στα παραμύθια της αξιοπιστίας.

Οσο για τον δικό σας ισχυρισμό ότι ένα αυτοκίνητο με 2 φορές επισκευασμένο κινητήρα στη τετραετία δεν απομειώνει αυτόματα την μεταπωλητική του αξία τον αφήνω αναπάντητο και θα απαντηθεί από την γνώμη των συμπολιτών μου και υποψηφίων αγοραστών.

Τελειώνοντας εχω τα παρακάτω ερωτήματα τα οποία σας καλώ να μου απαντήσετε άμεσα:

1.         Ποιό συγκεκριμένα είναι το πρόβλημα που έχει οδηγήσει  δις σε επισκευή του        κινητήρα και αλλαγή του μπλοκ. Τι το προκαλεί και πως θα το αντιμετωπίσετε  τεχνικά?  Απαιτώ πλήρη τεχνική έκθεση.

2.         Πως εξασφαλίζομαι ότι το πρόβλημα δεν θα επανεμφανιστεί μετά από        άλλα δυό χρόνια που το αυτοκίνητο θα είναι εκτός εγγύησης και ποιος θα      επωμιστεί το κόστος μιας επισκευής του κινητήρα τότε που είναι άνω των 3.500 ευρώ?

3.         Προτίθεστε να επεκτείνεται την εγγύηση και πόσο?

4.         Εχετε ενημερώσει την μητρική εταιρεία ότι το πρόβλημα έχει εμφανισθεί δις στο αυτοκινητό μου? Ποια ήταν η απάντησή της? Σύμφωνα με το συνεργείο το μπλοκ του κινητήρα στην 1η αλλαγή στάλθηκε στη μητρική εταιρεία.

Από την πλευρά μου εμμένω στην αλλαγή του κινητήρα (μπλοκ και καπάκι) που θεωρώ τη μόνη δίκαιη, σωστή και ολοκληρωμένη λύση.

Θα περιμένω αναθεώρηση της απόφασής σας έως τις 23/5.

Το πρόβλημα και η μεταξύ μας αλληλογραφία θα κοινοποιηθούν σε ειδικό τύπο, αυτοκινητιστικά  blog, INKA, Συνήγορο του Καταναλωτή, Ευρωπαικό Κέντρο Καταναλωτή, Τoyota Europe και όπου αλλού κριθεί σκόπιμο.


και η απάντησή τους:

Αγαπητέ κύριε,

Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας επιθυμούμε να σας ενημερώσουμε για τα κάτωθι:

Το αυτοκίνητό σας σας παραδόθηκε στις 30/4/2010 καινούργιο, άρτιο και απαλλαγμένο από κάθε ελάττωμα.

Επιπλέον, συνοδευόταν από συνολική εγγύηση 6 ετών ή 180,000χλμ, ότι επέλθει πρώτο, με τους ειδικότερους όρους που αναλυτικά αναφέρονται στο ένθετο Εξυπηρέτηση & Εγγύηση που το συνόδευε, της οποίας και κάνετε χρήση εν προκειμένω.

Η εγγύηση του αυτοκινήτου είναι σε ισχύ για τον παραπάνω χρονικό/χιλιομετρικό ορίζοντα και δεν επεκτείνεται.

Μία επισκευή εντός τους Εξουσιοδοτημένου Δικτύου ΤΟΥΟΤΑ συνοδεύεται από ετήσια εγγύηση, που στην περίπτωσή σας υπερκαλύπτεται από την εγγύηση του αυτοκινήτου, η οποία και σας παρέχει διάστημα εγγύησης ικανό να καθησυχαστούν οι ανησυχίες που εκφράζετε.

Όπως ήδη σας έχουμε ενημερώσει ο κατασκευαστής ΤΟΥΟΤΑ μας έχει διαθέσει νεότερη βελτίωση και ως εκ τούτου θεωρούμε ότι απαντούμε και στο ερώτημά σας για το εάν έχει ενημερωθεί.

Η εταιρία μας δεν θα δίσταζε καθόλου να αντικαθιστούσε μπλοκ και καπάκι κινητήρα, όπως αιτήσθε, εάν υπήρχε τεχνική τεκμηρίωση προς τούτο.

Όπως σε κάθε περίπτωση, έτσι και στο θέμα σας, εφαρμόζουμε στενά τις υποδείξεις της κατασκευάστριας εταιρίας που θεωρούμε ως την μόνη εγγυημένη οδό για την διευθέτηση του θέματός σας.

Ο Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής ΤΟΥΟΤΑ είναι σε θέση να σας ενημερώσει για τα τεχνικά δεδομένα και την επισκευή του αυτοκινήτου σας.

Παραμένουμε πάντα στη διάθεσή σας.




23 σχόλια:

  1. ευχαριστώ για την ανάρτηση σου

    Τελικά έβγαλες άκρη? αντιμετωπίζω παρόμοιο πρόβλημα, για ένα auris του 2009, που μου βγήκε off.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έβγαλα άκρη. Το αυτοκίνητο επισκευάστηκε εκ νέου και τρέμω στην ιδέα μην ξανα χαλάσει και είμαι εκτός εγγύησης.

      Διαγραφή
    2. Δεν έβγαλα άκρη. Το αυτοκίνητο επισκευάστηκε εκ νέου και τρέμω στην ιδέα μην ξανα χαλάσει και είμαι εκτός εγγύησης.

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    4. τελικά και εγώ άλλαξα μηχανή (μεταχ/νη), και είδα διαφορά τέτοια που τελικά κατάλαβα ότι το πρόβλημα το είχα καιρό

      Διαγραφή
  2. καλησπέρα. έχω και εγώ ενα yarris, το οποίο αναπαύεται σε συνεργείο τις τελευταίες εβδομάδες. 2χρόνια αφότου το αγόρασα άναψε το λαμπάκι του κινητήρα. λόγω του ότι ήταν σαββατοκύριακο έμεινε 3 μέρες αναμμένο και τη Δευτέρα που το πήγα στην αντιπροσωπεία το λαμπάκι έσβησε μόνο του πριν προλάβουν να το ελέγξουν. εκτοτε ξαναάναψε κάποιες φορές στα χρόνια με αποκορύφωμα πέρυσι που το σβήναμε και ξαναάναβε αμέσως. μου είπαν ότι έφταιγε ο καταλύτης και έτσι άλλαξα καταλύτη με περίπου 60.000χλμ και ετών 7. το αυτοκίνητο , η μηχανή του , έκανε ένα θόρυβο που δεν ήταν αυτός που ήξερα κ ειδικά τον τελευταίο χρόνο ήταν πολύ έντονος. για να μην πολυλογώ τον τελευταίο χρόνο πηγαινοερχόμουν στην αντιπροσωπεία και έλεγα για το θόρυβο αλλά δε θεωρουσαν πως ήταν διαφορετικός και μη φυσιολογικός(ίσως και αυτοί με τόσα αυτοκίνητα που ακούνε να μην το θεωρούσαν κάτι-εγώ όμως ήξερα το αυτοκίνητό μου).το είχα πάει και σε συνοικιακά συνεργεία αλλά και εκεί δεν τον αξιολόγησαν. η εξέλιξη είναι στους 10 μήνες να καταλήξουμε πάλι σε συνεργεία για ένα θορυβο που κπ νόμιζαν ότι είναι η εξάτμιση,( το πήγα σε διάφορους, γιατί είχα απογοητευτεί απο την αντιπροσωπεία που δε με πίστευε για το θόρυβο της μηχανής)αλλά τελικά ήταν ο καταλύτης που είχε σπάσει.. ο καταλύτης ήταν γνήσιος όπότε πήγα στην αντιπροσωπεία και τον άλλαξα. μολις αντικαταστάθηκε στον έλεγχο που έκαναν είδαν ότι ανεβάζει θερμοκρασία(και φυσικά συνέχιζε ο θόρυβος που παραπονιόμουν ότι έκανε η μηχανή μου-αυτή τη φορά το πίστεψαν). μου είπαν ότι καλό θα ήταν να το αφήσω για έλεγχο όπου εδώ και κάποιες εβδομάδες ελέγχουμε και αλλάζουμε πράγματα και εξαρτήματα για να δούμε τι φταιει και που οφείλεται... έχουμε λύσει και κινητήρα και η ζημιά που έχει είναι πολύ μεγάλη κ δε δικαιολογείται από κάτι. το κόστος επισκευής όσο παει και αυξάνεται και κανείς δε μπορεί να μου εγγυηθεί πως αν το φτιάξω δε θα ξαναπάθει το ίδιο.. η εγγύηση που δίνουν είναι μόνο ένας χρόνος. ψάχνω στο ίντερνετ αν έχουν ακουστεί και άλλα τέτοια περιστατικά, γιατί κάποιος γνωστός μου μού είπε ότι έχουν ακουστεί κ ίσως είναι προβληματική η παρτίδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όποιος ενδιαφέρεται να κάνουμε μια συντονισμένη και ομαδική αγωγή κατά της ΤΟΥΟΤΑ για θέματα κινητήρα ας επικοινωνήσει μαζί μου στο mail: info@ikep.gr. Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα σε ένα YARIS του 2012 και μάλιστα εκπαιδευτικό. Στόχος 'η αλλαγή οχήματος. Στα 73000 μου έκαναν γενική επισκευή κινητήρα.
    Απόστολος Μαρούσι τηλ. 6947 999033

    John Bougas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  4. δυστυχως και εγω με το ιδιο προβλημα που ειπαν να το παω για επισκευη κινητηρα. 80000χιλ μοντελο του 2011.6932645808 ναι να κανουμε αγωγη ολοι μαζι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Yaris 2009 το ίδιο προβλημα.ΕΓΙΝΑΝ ΑΛΛΑΓΗ ΠΙΣΤΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΕΤ ΦΛΑΝΤΖΕΣ.6974289154

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. όσο πάει και μαζευόμαστε. όμως προς το παρόν είμαστε όλοι από διαφορετικής χρονολογίας yarris και μόνο 5 άτομα. τι μπορούμε να κάνουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάντως δεν ξέρω αν είναι τυχαίο.... με την ΤΟΥΟΤΑ Νεοσ κηφησός Αγίου Δημητρίου είχα το πρόβλημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Yaris 2010 ελαττωματικος κινητήρας.καύση λαδιού.μου τον επισκευασαν κ καίει περισσότερο.το όχημα είναι εκπαιδευτικό.Αγορά απο Toyota Χαλκίδα..694 78 30306

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπέρα και χρόνια πολλά. η επισκευή έγινε στην αντιπροσωπεία??φαντάζομαι καίει περισσότερο λάδι εννοεις?

      εγω εχω το yaris του 2011 και μου καιει λάδια.

      Διαγραφή
  9. Έχω και εγώ πρόβλημα με Yaris 2010,με λάδια. Καίει πιο πολύ λάδι από βενζίνη.
    Και είμαι σε δίλημμα, να πάω στην Toyota ή να αλλάξω κινητήρα?
    Στην Toyota μου είπαν ότι το πρόβλημα δεν επιδιορθωνεται και ότι φταίει ο χειρισμός του προηγούμενου ιδιοκτήτη.
    Δυστυχώς το αγόρασα μεταχειρισμένο και κατα λάθος έμαθα ότι ήταν πριν στην hertz.

    Τι μου προτείνετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλημερα παιδια.και εγω το ιδιο. 1 λιτρο λαδι καθε 1000 κμ. σημερα αλλαζω ολο το μοτερ και οτι βγει.δυστυχως ειμαι εκτος εγγυησης και δεν μπορω να κανω κατι. καλη επιτυχια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σήμερα και γω διαπίστωσα πως μου έκαψε 1.7 λίτρα λάδι στα 7.500 χιλιόμετρα.. Yaris 1.33 4os/2012... Με τα σέρβις του όλα στην αντιπροσωπεια κτλ,μου είπαν για αλλαγή του μπλοκ αλλά από ότι διαβάζω το πρόβλημα μπορεί να ξαναβγει. Έχω 94.741 χιλιόμετρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εμενα μου λενε να παρω ενα γιαρης πετρελαιο ειναι καλο τη λετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να σας πω και εγώ τα δικά μου.αγορασα από τον φλαμιατο το 2010 ένα yaris 1.33 dainamic. Από την ημέρα που το αγόρασα μέχρι σήμερα που το ξεφορτωνομαι ασχολούμαι με τον αποτυχημένο κινητηρα. 1 έκαιγε λάδι από την πρώτο μήνα 2 κιλά το μήνα (κάθε μέρα Αθήνα Οινόφυτα) ανάβουν συνέχεια λαμπάκια ώσπου στο συνεργείο μέτρησαν συμπίεση και είχε 125
    Και ο κινητήρας θέλει επισκευή (μετά από καυγάδες)
    Συμπέρασμα : η τουοτα δεν έχει την ποιότητα που είχε.
    Και δεύτερον μακριά από φλαμιατο.
    Ευτυχώς το πήρε η αντιπροσωπεία που παίρνω το καινούριο
    Και μου έδωσε και καλή τιμή. (Ο φλαμιατο 2000 ευρώ κάτω)
    Και ευτυχώς δεν θα τους ξαναδώ.
    Συμβουλή: μακριά από τουοτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Yaris του 2009 στα 120.000 καίει περισσότερο λαδι απο βενζίνη Δυστυχώς Όλα τα service δεν εχουν γίνει στην αντιπροσωπεία και οπως καταλαβαίνετε δεν αναλαμβανουν καμιά ευθύνη οπότε βοήθεια μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Yaris του 2009 στα 120.000 καίει περισσότερο λαδι απο βενζίνη Δυστυχώς Όλα τα service δεν εχουν γίνει στην αντιπροσωπεία και οπως καταλαβαίνετε δεν αναλαμβανουν καμιά ευθύνη οπότε βοήθεια μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή